De verkiezingen voor nieuwe gemeenteraden worden gehouden op 21 maart 2018, de burgers van Enschede kunnen dan kiezen tussen voortzetting van het huidige beleid en de huidige coalitie of ze kunnen de keuze maken voor een nieuw beleid met als hoofdpunten onder andere schone energie, een duurzame gemeente, meer ruimte voor fietsers en meer aandacht voor armoedebestrijding. Volgens ons is het ook in Enschede, tijd voor verandering. Wij willen daarom aan de verkiezingen meedoen met een aansprekende, diverse en sterke kandidatenlijst. Wil jij als GroenLinks lid bijdragen aan deze verandering meld je dan aan als kandidaat voor een zetel in de gemeenteraad van Enschede. Meer informatie vind je hier.

Meetup: Geen uitbreiding vliegveld Lelystad
met Jesse Klaver & Suzanne Kröger