Wij kunnen terugkijken op een geslaagd werkbezoek van GroenLinks Tweede Kamer lid Corinne Ellemeet, lees hier het verslag van ons raadslid Anita Sempel. Nu zijn wij bezig om plannen te maken voor activiteiten voor de rest van dit jaar, in september ontvangen jullie daar meer informatie over. Binnenkort hebben wij een gesprek met de jongerenorganisatie van GroenLinks, DWARS, om te kijken of we gezamenlijke activiteiten kunnen organiseren en uitvoeren, in Enschede/Haaksbergen willen wij ons meer gaan richten op de leeftijdsgroep 18-35 jaar en die betrekken bij de gemeentepolitiek. Want de slogan "Tijd voor verandering" geldt niet alleen voor de landelijke politiek maar zeker ook voor de gemeentelijke politiek. Nieuwe ideeën kunnen wij altijd gebruiken om het wonen in onze gemeente nog aantrekkelijker, duurzamer en schoner te maken! Wij wensen jullie allemaal een fijne zomer!
Henk - Marc - Dirk - Milou en Rob

Meetup: Geen uitbreiding vliegveld Lelystad