Nu de gemeenteraadsverkiezingen dichterbij komen, wordt ook de social media campagne steeds belangrijker. GroenLinks Enschede was al actief op Facebook en Twitter, maar daar is nu ook Instagram aan toegevoegd!

Met een actieve social media campagne willen we meer Enschedeërs motiveren om te gaan stemmen en daar kunnen we jouw hulp goed bij gebruiken! Heb je iets interessants gelezen? Een leuke activiteit gehad? Een mooie foto gemaakt van Enschede? Laat het ons weten! Stuur ons een berichtje op Slack (Joris of Arwen), of mail ons op: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. En vergeet ons niet te volgen en liken op Facebook, Twitter, en Instagram!

Namens het hele social media team,
Joris Voerman

vr 12 jan, 9.30 - Stadhuis

AnitaSempel RT @PaulHindriks: All human beings are born free and equal in dignity and rights. Treat them so, always, and demand others do too. #HumanR