In maart 2018 zijn er gemeenteraadsverkiezingen, dus de campagnetijd gaat weer beginnen. De landelijke overwinning van GroenLinks willen wij ook in Enschede graag verzilveren en daar hebben wij jou voor nodig! Met een minuutje, een kwartiertje, een uur of een dag kun jij al meehelpen. Er is altijd wel iets te doen. Ook al doe je maar 1 keer mee. Elke ondersteuning is méér dan welkom!

Wij zoeken organisatoren die onze campagneactiviteiten in de (eigen) wijk willen coördineren en wij zoeken voor elke wijk ook een netwerk van vrijwilligers - leden en sympathisanten - om in de maanden voor de verkiezingen gezamenlijk de deuren langs te gaan en met mensen in gesprek te gaan. Wij gaan vooral de wijken in waar GroenLinks op sympathie kan rekenen en waar voor ons mogelijk nieuwe stemmen te winnen zijn:

De Bothoven (7511), Horstlanden-Stadsweide (7513), Lasonder-Zeggelt (7514), Twekkelerveld (7521), Drienerveld en Campus (7522), Mekkelholt (7523), Stokhorst (7531), Broekheurne (7544) en Stadsveld (7545)

• Wil jij actief zijn als organisator of vrijwilliger in één van deze wijken, meld je dan aan! Als organisator vragen we je om je in te zetten voor een paar uur per week, te helpen zoeken naar nieuwe vrijwilligers en ervoor te zorgen dat iedereen op zijn of haar plek zit en zich prettig voelt in de groep en met zijn of haar taken.
  • Wij zoeken ook een organisator die als campagneleider de contacten onderhoudt met de organisatoren in de verschillende wijken en met het landelijke GroenLinks campagneteam, waarbij je zo nu en dan deelneemt aan landelijke bijeenkomsten. Meer informatie over deze specifieke vacature vind je hier. Of neem telefonisch contact op met Dirk Stemerding op tel: 06- 47268771
  • Ben jij iemand voor wie het werken met sociale media geen geheimen kent? Dan doen we graag een beroep op je als sociale media manager. Jij bent dan verantwoordelijk voor de online campagne van de afdeling. Je werkt aan de online uitstraling van GroenLinks Enschede en zorgt dat ons verhaal gehoord wordt. Je stelt de online strategie op, beheert de social media accounts en stuurt mailings naar onze achterban.
  • Wie wordt onze fotograaf? Misschien is het je werk, misschien je hobby, feit is dat jij prachtige foto’s kunt maken. En dat jij jouw talent wilt inzetten voor GroenLinks Enschede. We vragen je om zo af en toe een paar goede foto’s te maken van een actie van GroenLinks, of van een optreden van een raadslid, zodat we dit kunnen verspreiden via (sociale) media. Je foto’s zullen we met bronvermelding gebruiken, en als je een website hebt zullen we hier consequent naar linken.

Aanmelden kan via de landelijke website nu.groenlinks.nl/doemee of mail direct naar onze afdeling: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.