Word jij onze nieuwe campagneleider?

In verband met een carrière switch van onze huidige campagneleider zijn wij voor de komende gemeenteraadsverkiezingen, maart 2018, op zoek naar een enthousiaste vervanger. Als campagneleider zorg je in de komende maanden (van november t/m maart) samen met actieve leden en vrijwilligers voor onze campagneactiviteiten in de wijken. Je maakt deel uit van het afdelingsbestuur en je hebt een dag per week beschikbaar om in het bijzonder te zorgen voor:

Bouw mee aan ons campagneteam

In maart 2018 zijn er gemeenteraadsverkiezingen, dus de campagnetijd gaat weer beginnen. De landelijke overwinning van GroenLinks willen wij ook in Enschede graag verzilveren en daar hebben wij jou voor nodig! Met een minuutje, een kwartiertje, een uur of een dag kun jij al meehelpen. Er is altijd wel iets te doen. Ook al doe je maar 1 keer mee. Elke ondersteuning is méér dan welkom!

Denk mee in onze werkgroepen

Binnen GroenLinks Enschede bestaan momenteel twee inhoudelijke werkgroepen. Hiermee wordt de kennis en belangstelling die bij onze leden aanwezig is ingezet voor verbreding van kennis binnen de afdeling en ondersteuning van het raadswerk. De werkgroepen houden zich zelfstandig bezig met onderwerpen waarvoor politieke belangstelling is of zou moeten zijn. Dit alles met het doel om over deze onderwerpen informatie te verzamelen en uit te werken tot discussiestukken die kunnen dienen voor het bepalen van een beleidsvisie. Daarnaast kunnen de werkgroepen een bijdrage leveren aan het verkiezingsprogramma.

Ondersteun ons in ons raadswerk

Het spreekt voor zich dat de fractie open staat voor tips, opmerkingen en vragen. Voor degenen die meer structureel bij de raadsfractie betrokken willen zijn, nodigen wij je van harte uit voor de Uitgebreide Fractie (UF). Leden hiervan worden ongeveer maandelijks voor deze fractievergadering uitgenodigd, zodat zij goed op de hoogte blijven van de raadsagenda, de standpunten en acties van GroenLinks Enschede. De UF is in de eerste plaats bedoeld als kweekvijver voor aanstormend talent en fungeert tevens als een klankbord voor de fractie. Wij begrijpen dat het niet lukt om alle raadsstukken mee te lezen, maar bedenk dat deelname aan de UF meer zin heeft als je tijd hebt om de UF-vergaderingen voor te bereiden.

Meer informatie? Neem dan contact op met Ank Niesthoven, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Nu gezocht!

Met een fantastische overwinning van GroenLinks voor de Tweede kamer op 15 maart jl. willen wij eenzelfde resultaat voor de gemeenteraadsverkiezingen in 2018. Wij zijn daarom op zoek naar enthousiaste mensen die mee willen werken aan het selecteren van de juiste kandidaten voor de gemeenteraad Enschede voor GroenLinks. En leden die willen deelnemen in het bestuur om er samen voor te zorgen dat alles goed georganiseerd loopt in onze afdeling. Zodat we goed voorbereid zijn voor de verkiezingen. Wil je meer weten of je aanmelden mail met Elly van der Helm voorzitter van de afdeling Enschede-Haaksbergen: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.