Binnen GroenLinks Enschede bestaan momenteel twee inhoudelijke werkgroepen. Hiermee wordt de kennis en belangstelling die bij onze leden aanwezig is ingezet voor verbreding van kennis binnen de afdeling en ondersteuning van het raadswerk. De werkgroepen houden zich zelfstandig bezig met onderwerpen waarvoor politieke belangstelling is of zou moeten zijn. Dit alles met het doel om over deze onderwerpen informatie te verzamelen en uit te werken tot discussiestukken die kunnen dienen voor het bepalen van een beleidsvisie. Daarnaast kunnen de werkgroepen een bijdrage leveren aan verkiezingsprogramma’s.

Binnen iedere werkgroep is één persoon de coördinator. Zij of hij is verantwoordelijk voor het regelmatig bijeenkomen van de werkgroep en voor de communicatie met de fractie en het bestuur.
De bijeenkomsten van de werkgroepen zijn openbaar en vinden ongeveer eenmaal per maand plaats. Als daar aanleiding toe is worden ook deskundigen van buiten de partij uitgenodigd.
De werkgebieden van de werkgroepen zijn Zorg en Welzijn en Fysiek.

De coördinator voor de werkgroep Zorg & Welzijn is Tiny Hannink (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.)
De coördinator voor de werkgroep Fysiek is Paul Rebers (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.)

di 26 sep, 19.30 - Stadhuis

Rondleiding in het Stadhuis Enschede
voor GroenLinks-leden

do 28 sep, 19.00 Stadhuis