Heeft u affiniteit met Water Natuurlijk en de wereld van waterschappen? Heeft u bestuurlijke ervaring en een groen/blauw netwerk? Bent u voor 5 jaar beschikbaar, enkele dagen per maand voor het Algemeen Bestuur of eventueel 3 dagen p/w voor een DB functie? De waterschappen Velt & Vecht en Regge & Dinkel vormen vanaf 1 januari 2014 het nieuwe waterschap Vechtstromen. Voor het bestuur van dit waterschap zoekt Water Natuurlijk gemotiveerde kandidaten met een groen/blauw hart en een brede kijk op waterschappen.

Meer informatie en aanmelden: Woont u binnen de grenzen van het nieuwe waterschap Vechtstromen en wilt u iets betekenen voor Water Natuurlijk en voor het waterschap? Meldt u zich dan aan als kandidaat met motivatiebrief en CV tot en met 15 juli 2013 bij Harmke van Dam, secretaris van het Landelijk Bestuur van Water Natuurlijk, via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Voor meer informatie: www.waternatuurlijk.nl of www.vechtstromen.nl. Voor vragen: Harmke van Dam, via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Zij kan u informeren over de procedure.

Meetup: Geen uitbreiding vliegveld Lelystad
met Jesse Klaver & Suzanne Kröger