Op de Algemene Ledenvergadering leggen het bestuur en de fractie verantwoording af aan de leden van de afdeling. De tweede en laatste ALV van dit jaar is op zaterdag 29 november en vindt plaats op een bijzondere locatie, namelijk in de Gobelinzaal van het Rijksmuseum Twenthe (Lasondersingel 129–131, 7514 BP Enschede). De vergadering begint om 14.00 uur. Alle leden worden bij deze uitgenodigd om aan de vergadering deel te nemen.

De ledenvergadering heeft naar het zich nu laat aanzien een heel beperkte agenda en zal daarom niet langer dan een uurtje duren. En na de vergadering staat het hele museum tot uw beschikking!

Eind november zijn er een aantal interessante tentoonstellingen in het Rijksmuseum, die dus door deelnemers na afloop van de ledenvergadering vrij van entree te zien zijn. Het gebruik maken van een audio–tour is daarbij eveneens gratis.

Waarom in het museum? De laatste tijd is het aantal mensen dat betrokken is bij activiteiten van de afdeling een beetje teruggelopen. Hetzelfde geldt voor het aantal leden dat onze afdeling heeft. Het bestuur hoopt met de combinatie van vergaderen en een activiteit méér leden te bereiken en te stimuleren om deel te nemen.

Voor de goede orde (zoals het regelen van koffie. thee enz.) is het nodig dat u tijdig kenbaar maakt aanwezig te zullen zijn bij de ledenvergadering. Doe dat uiterlijk 22 november. Bij wijze van bevestiging ontvangt u de agenda van de vergadering.

Of stuur een brief of kaartje naar Korte Haaksbergerstraat 24b, 7511 JS Enschede.

Nieuws uit de afdeling