climate marchOp zondag 21 september lopen miljoenen mensen wereldwijd samen mee in de People's Climate March. Vlak voor de internationale klimaattop van de Verenigde Naties in New York komen ook in Amsterdam mensen samen om aandacht te vragen voor een beter klimaatbeleid. Loop mee met onze GroenLinksers, onder wie Europarlementariër Bas Eickhout en Tweede Kamerlid Liesbeth van Tongeren.

Er worden in Amsterdam meerdere marsen georganiseerd die allemaal bij het EYE uitkomen. Wij sluiten ons aan bij de mars van Milieudefensie, die start om 17.00u bij de klimmuur. Campagneedewerkers van GroenLinks zorgen voor materiaal. Na aankomst bij het EYE zal Eickhout daar de deelnemers toespreken.

Meetup: Geen uitbreiding vliegveld Lelystad
met Jesse Klaver & Suzanne Kröger